Odhad nemovitostí, stěhování, úschova financí

ODHAD NEMOVITOSTÍ
Pokud Vás zajímají ceny nemovitostí nebo potřebujete ocenění pro úřady, jste zde správně.
Nemusíte být klienty naší kanceláře a i přesto Vám zajistíme odhad za zvýhodněnou cenu.
Odhad nemovitosti budete potřebovat při koupi, prodeji, pro výpočet daně z převodu nemovitosti a darovací daně. Bez odhadu ceny nemovitosti se neobejdete ani při získávání hypotéky, při pojištění nemovitosti, při vyřizování dědictví, rozdělení spoluvlastnictví a i v dalších případech.
Rada pro Vás:
Znalecký posudek si nechte zpracovat až po té, kdy budete co nejpravděpodobněji vědět, že jste splnili všechny ostatní podmínky pro získání úvěru. V opačném případě mohou být finanční prostředky vynaložené na zpracování znaleckých posudků zbytečné.
Příklad daně z převodu nemovitosti:
Prodejce prodává byt v osobním vlastnictví 2+1 v Ostravě za 1.000.000,-Kč, musí si však nechat ještě udělat ocenění tohoto bytu znalcem, který ho ocení na 800.000,-Kč. Daň se v tomto případě bude vypočítávat z prodejní ceny 1.000.000,-Kč, protože je vyšší a daň bude činit ze zákona 4 % tzn. 40.000 Kč. V případě, že znalec ocení výše uvedený byt na 1 500 000 Kč, pak je rozhodující odhadní cena ve výši 1 500 000 Kč, protože je vyšší, ze které se vypočte 4 % daň, tedy 60 000 Kč.
Termíny vypracování znaleckého posudku nebo odhadu tržní ceny nemovitosti:
- Termíny jsou stanoveny vždy po dohodě s objednatelem, u jednoduchých nemovitostí, se pohybují zpravidla od 3 do 5 dnů.
Základní podklady pro znalecký posudek nebo odhad tržní ceny nemovitosti jsou:
- výpis z katastru nemovitostí
- kopie z katastrální mapy
- nabývací listiny
- Další nutné podklady pro ocenění budou určeny po konzultaci se znalcem, a to podle druhu nemovitosti a účelu znaleckého posudku či odhadu tržní ceny nemovitosti.
Soupis obvykle používaných podkladů pro ocenění nemovitosti:
- výpis z katastru nemovitostí
- kopie z katastrální mapy
- nabývací listiny (smlouvy či rozhodnutí o nabytí vlastnictví předmětné nemovitosti)
- výkresová dokumentace (úplná či neúplná)
- doklady ze stavebního řízení (např. územní rozhodnutí, stavební povolení, ohlášení stavby, kolaudační rozhodnutí atd.)
- údaje o stáří nemovitosti, jejích oprav, rekonstrukcí, modernizací a pod.
- údaje o připojení nemovitosti na inženýrské sítě
- předešlé znalecké posudky nebo odhady
- smlouvy o zřízení věcných břemen
V případě, že je nemovitost pronajata přibývají do seznamu tyto podklady:
- kopie uzavřených nájemních smluv
- daň z nemovitosti
- roční pojištění nemovitostí
- roční náklady na opravy a údržbu nemovitostí
- náklady na správu nemovitosti
- jiné doklady o příjmech z nemovitosti
- jiné doklady o nákladech na provoz nemovitosti
Ocenění nemovitosti požadují fyzické a právnické osoby při jednání zejména s:
- finančními úřady
- soudy všech stupňů
- obecními úřady a úřady krajské samosprávy
- advokáty a advokátními kancelářemi
- notáři
- exekutory
- insolvenčními správci a likvidátory
Nejčastější účely ocenění nemovitostí:
- koupě a prodej majetku
- daň z převodu nemovitosti
- daň darovací
- dědické řízení
- majetkoprávní spory
- rozdělení podílového vlastnictví
- získání úvěru, hypotéky
- zjištění výše nepeněžitého vkladu do obchodní společnosti
- exekuce
- dražby
- věcná břemena
- stavebně technický stav stavby
- při pasportizaci staveb
- konzultace a poradenství pro investiční záměry
STĚHOVÁNÍ
Potřebujete přestěhovat? Máte vlastní pomocníky a potřebujete jen nákladní auto s řidičem? I na této variantě jsme schopni se domluvit. Napište poptávku a my Vám řekneme veškeré informace a sami se rozhodnete, jestli budete mít zájem.
- stěhujeme v těchto lokalitách Ostrava, Karviná, Hlučín, Havířov, Orlová, Frýdek-Místek
- snažíme se a dbáme na to, aby byl nábytek bez sebemenších škrábanců
- garantujeme Vám pečlivé zacházení s Vašimi věcmi, nábytkem i technikou
- přistavení stěhovacího vozu je po Ostravě zdarma
- za vyšší patra nepřiplácíte
- stěhování večer, o víkendu i ve svátek je rovněž bez příplatků
ÚSCHOVA FINANCÍ
Úschovu finančních prostředků máte u naší kanceláře zcela zdarma, v případě využití advokátní úschovy (máte od nás zvýhodněnou cenu), dále může být úschova zřízena u banky či notáře.
Úschovu finančních prostředků zejména využíváme:
- s prodejem a koupí nemovitostí - budov, nebytových prostor, rodinných domů, bytů, pozemků
- při podpisu smlouvy o smlouvě budoucí nebo kupní smlouvy, o převodu členských práv a povinností
- vydání finančních prostředků je obvykle vázáno na předložení výpisu z katastru nemovitostí nebo nájemní smlouvy
- s úhradou daně z převodu nemovitostí (finanční částka je přímo zaslána na účet finančního úřadu)
Pokud máte zájem o odhad, stěhování nebo úschovu financí, stačí nezávazně vyplnit poptávkový formulář a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat. Při vyplnění poptávkového formuláře se k ničemu nezavazujete.
Pevně věříme, že s námi budete spokojeni.
Těšíme se na spolupráci.
Realitní Partneři
Tel.: (+420) 722 944 444
E-mail: proll@proll.cz
![]() |
Realitní partneři
28. října 68/165
70900 Ostrava
Tel.: +420 722 944 444
E-mail: proll@proll.cz