Volejte nám Po-NE od 8:00 do 20:00 - +420 722 944 444

Odhad nemovitostí, stěhování, úschova financí

Odhad nemovitostí, stěhování, úschova financí

ODHAD NEMOVITOSTÍ

Pokud Vás zajímají ceny nemovitostí nebo potřebujete ocenění pro úřady, jste zde správně.

Nemusíte být klienty naší kanceláře a i přesto Vám zajistíme odhad za zvýhodněnou cenu.

Odhad nemovitosti budete potřebovat při koupi, prodeji, pro výpočet daně z převodu nemovitosti a darovací daně. Bez odhadu ceny nemovitosti se neobejdete ani při získávání hypotéky, při pojištění nemovitosti, při vyřizování dědictví, rozdělení spoluvlastnictví a i v dalších případech.

Rada pro Vás:

Znalecký posudek si nechte zpracovat až po té, kdy budete co nejpravděpodobněji vědět, že jste splnili všechny ostatní podmínky pro získání úvěru. V opačném případě mohou být finanční prostředky vynaložené na zpracování znaleckých posudků zbytečné.

Příklad daně z převodu nemovitosti:

Prodejce prodává byt v osobním vlastnictví 2+1 v Ostravě za 1.000.000,-Kč, musí si však nechat ještě udělat ocenění tohoto bytu znalcem, který ho ocení na 800.000,-Kč. Daň se v tomto případě bude vypočítávat z prodejní ceny 1.000.000,-Kč, protože je vyšší a daň bude činit ze zákona 4 % tzn. 40.000 Kč. V případě, že znalec ocení výše uvedený byt na 1 500 000 Kč, pak je rozhodující odhadní cena ve výši 1 500 000 Kč, protože je vyšší, ze které se vypočte 4 % daň, tedy 60 000 Kč.

Termíny vypracování znaleckého posudku nebo odhadu tržní ceny nemovitosti:

  • Termíny jsou stanoveny vždy po dohodě s objednatelem, u jednoduchých nemovitostí, se pohybují zpravidla od 3 do 5 dnů.

Základní podklady pro znalecký posudek nebo odhad tržní ceny nemovitosti jsou:

  • výpis z katastru nemovitostí
  • kopie z katastrální mapy
  • nabývací listiny
  • Další nutné podklady pro ocenění budou určeny po konzultaci se znalcem, a to podle druhu nemovitosti a účelu znaleckého posudku či odhadu tržní ceny nemovitosti.

Soupis obvykle používaných podkladů pro ocenění nemovitosti:

  • výpis z katastru nemovitostí
  • kopie z katastrální mapy
  • nabývací listiny (smlouvy či rozhodnutí o nabytí vlastnictví předmětné nemovitosti)
  • výkresová dokumentace (úplná či neúplná)
  • doklady ze stavebního řízení (např. územní rozhodnutí, stavební povolení, ohlášení stavby, kolaudační rozhodnutí atd.)
  • údaje o stáří nemovitosti, jejích oprav, rekonstrukcí, modernizací a pod.
  • údaje o připojení nemovitosti na inženýrské sítě
  • předešlé znalecké posudky nebo odhady
  • smlouvy o zřízení věcných břemen

V případě, že je nemovitost pronajata přibývají do seznamu tyto podklady:

  • kopie uzavřených nájemních smluv
  • daň z nemovitosti
  • roční pojištění nemovitostí
  • roční náklady na opravy a údržbu nemovitostí
  • náklady na správu nemovitosti
  • jiné doklady o příjmech z nemovitosti
  • jiné doklady o nákladech na provoz nemovitosti

Ocenění nemovitosti požadují fyzické a právnické osoby při jednání zejména s:

  • finančními úřady
  • soudy všech stupňů
  • obecními úřady a úřady krajské samosprávy
  • advokáty a advokátními kancelářemi
  • notáři
  • exekutory
  • insolvenčními správci a likvidátory

Nejčastější účely ocenění nemovitostí:

  • koupě a prodej majetku
  • daň z převodu nemovitosti
  • daň darovací
  • dědické řízení
  • majetkoprávní spory
  • rozdělení podílového vlastnictví
  • získání úvěru, hypotéky
  • zjištění výše nepeněžitého vkladu do obchodní společnosti
  • exekuce
  • dražby
  • věcná břemena
  • stavebně technický stav stavby
  • při pasportizaci staveb
  • konzultace a poradenství pro investiční záměry

STĚHOVÁNÍ

Potřebujete přestěhovat? Máte vlastní pomocníky a potřebujete jen nákladní auto s řidičem? I na této variantě jsme schopni se domluvit. Napište poptávku a my Vám řekneme veškeré informace a sami se rozhodnete, jestli budete mít zájem.

  • stěhujeme v těchto lokalitách Ostrava, Karviná, Hlučín, Havířov, Orlová, Frýdek-Místek
  • snažíme se a dbáme na to, aby byl nábytek bez sebemenších škrábanců
  • garantujeme Vám pečlivé zacházení s Vašimi věcmi, nábytkem i technikou
  • přistavení stěhovacího vozu je po Ostravě zdarma
  • za vyšší patra nepřiplácíte
  • stěhování večer, o víkendu i ve svátek je rovněž bez příplatků

ÚSCHOVA FINANCÍ

Úschovu finančních prostředků máte u naší kanceláře zcela zdarma, v případě využití advokátní úschovy (máte od nás zvýhodněnou cenu), dále může být úschova zřízena u banky či notáře.

Úschovu finančních prostředků zejména využíváme:

  • s prodejem a koupí nemovitostí  - budov, nebytových prostor, rodinných domů, bytů, pozemků
  • při podpisu smlouvy o smlouvě budoucí nebo kupní smlouvy, o převodu členských práv a povinností
  • vydání finančních prostředků je obvykle vázáno na předložení výpisu z katastru nemovitostí nebo nájemní smlouvy
  • s úhradou daně z převodu nemovitostí (finanční částka je přímo zaslána na účet finančního úřadu)

Pokud máte zájem o odhad, stěhování nebo úschovu financí, stačí nezávazně vyplnit poptávkový formulář a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat. Při vyplnění poptávkového formuláře se k ničemu nezavazujete.

Pevně věříme, že s námi budete spokojeni.

Těšíme se na spolupráci.

Realitní Partneři

Tel.: (+420) 722 944 444

E-mail: info@realitnipartneri.cz

Hledej reality
Nahrávání dat
Rychlý kontakt

Realitní partneři
28. října 68/165
70900 Ostrava

Tel.: +420 722 944 444
E-mail: info@realitnipartneri.cz

Financování

Jak si půjčit peníze a efektivně se zbavit dluhů?

Další info
Financování

Jestliže máte zájem o bližší informace, stačí nezávazně vyplnit poptávkový formulář a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat. Při vyplnění poptávkového formuláře se k ničemu nezavazujete.

Těšíme se na setkání s Vámi a věříme v oboustranně úspěšnou a seriozní spolupráci vedoucí k vyřešení Vašich stávajících problémů.